Aspekty zdrowotne kąpieli w wannach spa

Relaks w wannie spa

Kąpiel na stres

To, że po ciężkim, stresującym dniu, najlepszym ukojeniem jest ciepła kąpiel, wie każdy. Możemy jednak znacznie wzmocnić efekt wyciszenia naszego organizmy dodając do wody napar z melisy. Aby go przygotować wystarczy zaparzyć kilka torebek hebaty z melissy lub dwie, trzy garści suszonego zioła. Innym sposobem jest tak zwana kąpiel tlenowa, mająca również pozytywny wpływ na skórę oraz układ oddechowy. W aptekach możemy znaleźć tabletki uwalniające tlen. Jeśli wrzucimy ich do wody około pięćdziesięciu uzyskamy niezwykły efekt, zwłaszcza gdy korzystamy z wanny z hydromasażem.

Ukojenie dla mięśni

Osoby aktywne fizycznie lub uprawiające sport często borykają się z problemem mikrourazów mięśni oraz nadmiaru kwasu mlekowego, popularnie zwanego zakwasami. Z łatwością możemy z nimi walczyć podczas kąpieli. Wystarczy do wody dodać dostępny w większości aptek wyciąg borowinowy. Pamiętajmy jednak, że taka kąpiel nie powinna trwać bardzo długo, kwadrans w zupełności wystarczy.

zdrowotne aspekty wanien spa i jacuzzi

Na przeziębienie

Również gdy jesteśmy przemarznięci lub przeziębieni możemy wzbogacić gorącą kąpiel o dodatkowe składniki. Imbir to doskonałe, naturalne lekarstwo, które możemy wykorzystać również dodając do wody. Około dwóch, trzech łyżek zmielonego imbiru zagotujmy, a następnie dolejmy do wody. Taka kąpiel, najlepej tuż przed snem, rozgrzeje nas o wiele bardziej i świetnie zadziała na układ oddechowy.

Jak więc widzimy, kąpiele to nie tylko relaks. Przy pomocy odpowiednich składników możemy wspomóc leczenie i ulżyć sobie w wypadku bólu.

Nasza kolekcja wanien SPA

Hot-Spring-nowosci-2019-2.jpg

The HighLife Collection®

LIMELIGHT.jpg

The LimeLight Collection®

HighLight.jpg

HotSpot® Spas