Sklep - FAQ

 01/ Płatność nie powiodła się

Jeśli podczas zakupów w naszym sklepie, podczas płatności wystąpi błąd i płatność zostanie odrzucona żadne pieniądze nie zostaną pobrane z Państwa konta. 

W przypadku, gdyby pieniądze zostały pobrane, prosimy sprawdź skrzynkę mailową, na którą robili Państwo zakupy. Powinien znajdować się w niej email od naszej firmy (HotSpring®-Moja wanna spa) z potwierdzenie dokonania zakupu. Jeśli jest to płatność się powiodła i błąd wynikał z innej przyczyny.

Jeśli jednak nie było potwierdzenia mogły zaistnieć dwa problemy:

- Wpisanie błędnego adresu email

- Błąd wynikający ze strony mojawannaspa.pl

Rozwiązanie:

Prosimy o jak najszybszy kontakt pod numer +48 515 270 512  lub na adres mailowy info@hotspring.pl

Postaramy się wspólnymi siłami rozwiązać problem

02/ Czas oczekiwania na produkt

Czas oczekiwania na produkt to zazwyczaj 1-2 dni robocze. Maksymalny czas w jakim produkt może zostać do Państwa dostarczony wynosi 1 tydzień. Gdyby pojawiły się jakiekolwiek problemy z wysyłką

zostaną Państwo natychmiastowo poinformowani na adres mailowy, który został podany podczas dokonywania zakupu. 

03/ Dostępność produktów

W naszym sklepie pod produktami znajduje się informacja ile danego produktu zostało w magazynie.

Jeśli przy produkcie wyświetla się Brak w magazynie oznacza to, że produktu na ten moment nie posiadamy ale jego zapasy powinny być uzupełnione w przeciągu miesiąca. 

Jeśli pilnie potrzebują Państwo produktu, którego nie ma na magazynie prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy, a specjalnie dla Państwa postaramy się przyspieszyć czas oczekiwania.

 

04/ Wysyłka

W naszym sklepie występuje jedna forma wysyłki:

- Kurier DPD (typ od drzwi do drzwi)]

Jeśli życzą sobie Państwo innej formy wysyłki prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy przed dokonaniem zakupy.

 

Wysyłka do Polski:

Na terenie całej Polski koszt wysyłki wynosi 21 PLN

 

Wysyłka za granicę:

Koszt wysyłki może się różnić w zależności od kraju docelowego. Po więcej informacji prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy 

05/ Rejestracja i konto

Rejestracja na naszej witrynie jest nieobowiązkowa. Można dokonać zakupu nie będąc użytkownikiem zarejestrowanym. 

Użytkownicy dostają dostęp do panelu, w którym mogą dokonywać płatności jeszcze szybciej. Strona mojawannaspa.pl nie zbiera żadnych informacji o użytkownikach i nie ma możliwości wglądu do ich danych. Takie informacje jak numery kart płatniczych czy adresów zapisanych na Państwa kontach są tylko dostępne dla Państwa. W celu zwiększenia bezpieczeństwa prosimy o zakładanie kont z hasłami, które są długie, składają się z szeregu z zróżnicowanych znaków i nie mogą być bezpośrednio skojarzone z Państwem.

Użytkownik zarejestrowany ma możliwość znacznie szybszego dokonywania płatności dzięki możliwość zapisywania swoich ulubionych adresów jak i kart płatniczych.

06/ Faktura

W naszym sklepie jest możliwość otrzymania faktury na zakupione przedmioty. Aby otrzymać taką fakturę należy wpisać swoje dane do zakładki Dodaj komentarz podczas dokonywania zakupu.

Jeśli jednak Państwo by zapomnieli bądź nie zauważyli zakładki prosimy wysłanie do nas mail z danymi do faktury i numerem zamówienia.

W tytule prosimy o wpisanie

Faktura <nr.zamówienia>

07/Płatność kartą i w sklepie stacjonarnym 

Nasza firma umożliwia Państwu płatności kartą w sklepie stacjonarnym jak i online. Nasz sklep obsługuje wszystkie najpopularniejsze karty (tj. Visa, Master Card, American Express itd). Sklep online jest obsługiwany przez firmę PayU jedną z najpopularniejszych firm w Polsce obsługujących płatności online.

08/ Płatność przelewem

Nasz sklep online aktualnie nie przyjmuje płatności przelewami. 

Jeśli jednak Państwo by chcieli dokonać zakupu za pomocą przelewu prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.

 

09/ Błąd w adresie

Jeśli wystąpił błąd w adresie lub adres został zmieniony prosimy o kontakt mailowy i telefoniczny tego samego dnia, w którym Państwo zakupili u nas produkt. Przekierujemy Państwa produkt na poprawny adres.

10/Reklamacje

Jeśli chcą Państwo złożyć reklamację prosimy o wysłanie email na adres info@hotspring.pl razem z potwierdzeniem zakupu (faktura, email z potwierdzeniem)

Zwroty za płatność w sklepie stacjonarnym:

-Jeśli zapłacili Państwo u nas gotówką to otrzymają Państwo pełen zwrot pieniędzy ( w formie gotówkowej) tego samego dnia. 

- Jeśli zapłacili Państwo kartą zwrot pieniędzy pojawi się w okresie 14 dni roboczych na konto przynależne do karty płatniczej

Zwroty za płatność w sklepie internetowy:

- Zwrot pieniędzy następuje w okresie do 30 dni roboczych, licząc od zaakceptowania reklamacji, na konto bankowe powiązane z kartą płatniczą, z którego został dokonany zakup/